9/29/2023

Sahte Elixir Teller Kutusuna Bakarak Nasıl Fark Edilir?

Sahte Elixir telleri kutusuna bakarak nasıl ayırt edebilirsiniz, kısaca ondan bahsettim. Bu bilgi 17 Temmuzda firmayla yaptığım görüşmede doğrulanmış bilgidir;


Hello Baris,

To us the stickers on the back side look more like fake. They look matt, our stickers look shiny metal, that is correct.

You can find see the correct appearance on our official homepage: https://www.elixirstrings.com

Thank you for your message and have a nice evening.

Best regards

Elixir® Europe


Sahtecilere prim vermeyin...

1 yorum:

  1. Barış selamlar. Adının Barış olduğunu şimdi öğrendim aslında, aklımda kalan ismin "nienturi". Seni ilk 2003-2005 arası dt-home'dan biliyorum, sonrasında sene tahminim 2010-2011 gibi gitarpedal.com'da gördüm. Ama o forumda 1-2 gün yazıp bıraktım. Yıllar sonra tekrar aklıma geldin :) Çok selam.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar