12/12/2013

GİTARİZM – Aralık 2013

  

Çok uzun bir aradan sonra hepinize merhabalar.

Şöyle bir hesaplıyorum da neredeyse bir yıl zaman olmuş yaz(a)mayalı. Samimiyetime lütfen inanın, çok özledim. Ancak hayat gailesi denen şeyin çarkları içinde, üstüne üstlük 7/24 üretim yapan bir fabrikada çalışmak insan hayat düzeninde radikal değişimlere yol açabiliyor, çoğunuzun da malumudur. Ancak artık bu ayla beraber, belki bazı aksamalar olabilse bile, sizlerle yine bu köşede beraber olmaya devam edebileceğimizi umuyorum. Şu çok yoğun geçen bir yıl zarfında bana özellikle sosyal paylaşım sitelerinden ulaşan, yazdıklarımızı unutmayan, merak eden soran arkadaşlarıma içtenlikle teşekkür ediyorum.

Bu ay sizlere çok ama çok sevdiğim bir manyetikten bahsediyorum. Seymour Duncan PATB-3 ve onun sap versiyonu olan PATB-1N. Ben bayıldım. Bakalım sizlere de uygun bir manyetik mi?


Bu arada geçtiğimiz haftalarda Ankara’da bir gitar söyleşisi için bir teklif aldım. Bu kez büyük bir mağaza zincirinden. Eğer bir aksilik olmazsa yeni yılda Ankara’ya bir kez daha söyleşi için gidebilme şansı söz konusu olacak.

Bu ayki teşekkür listemin başında Ertuğrul Yılmaz (Hantuğ Custom Gitarları) var. Bana süper bir Tele gövdesi yaptı ve önümüzdeki aylarda yazı haline de gelecek bu proje. Ayrıca başta Eymen Özgürel olmak üzere tüm Dore Müzik İzmir ekibine (sayelerinde muhteşem bir Gitarizm buluşması yaptık İzmir’de), Ibanez UV777PBK için Ali Özen’e ve Ali Özhan’a, Osman Çiğil’e, Mehmet Ersan’a, Seymour Duncan’dan Scott Olson’a (thnx for the awesome pickups, bro), Ankara’daki buluşma öncesindeki ortam, ilgi ve alakalarından dolayı başta Eyyüp Aydeniz, Tarkan Günay ve Celal Göktaş olmak üzere tüm Dore Müzik Ankara ekibine, yardımları ve yoldaşlığı için Bilgehan Özkan’a, işyerimdeki yardımları için Mustafa Daday’a, son olarak ise Ayşenur Ulupınar’a ve aileme teşekkürlerimi sunarım. Siz olmasanız bir şeyler eksik olurdu...

Gitarizm’e, ayrıca http://guitarism-tr.blogspot.com, http://www.facebook.com/gitarizmtr adreslerinden de ulaşabilirsiniz.

  

Barış Ş.                                                                                                                                15.11.2013                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar