Geçen hafta amerikadan gelen bir arkadaşımın eşi sayesinde birkaç mıknatısa sahip oldum. Böylelikle epeydir kafamda olan bir projeyi hayata geçirebildim.
Öncelikle son gitarımın manyetiklerinden hiç memnun değildim. Seymour Duncan Livewire Metal set vardı. Hani "ölümüne metal" hayat felsefem değil ve çok yönlü olabilen şeyleri seviyorum köprü için. Yoksa sert metal yapıyor olan için sapık bir set bu LW Metal. Ama o kaçınamadığınız kompresyon ve muazzam çıkış beni benden aldı ki ben çıkışı daha yüksek başka bir manyetik bilmiyorum. EMG'lerden filan bile, aklımda kaldığı kadarıyla, daha yüksek.
Elimde RG550'den çıkmaz bir V7 vardı. Eski üst RG'lerin sapında kullanılan bir manyetik. Yıllardır kullanılır ama kendi içinde dönemleri var bunların da. 9K ile 10K'nın az latında dolanıyorlar. Bendeki daha az sarımlı olan dönemden aslında ama benim ölçümüm 9,5K'nın az daha üzeriydi yanlış hatırlamıyorsam. Hafif mismatched bobinli idi hatta ama tekrar bakmam lazım, ezbere konuşup yanlış bilgi vermeyeyim. Bobindeki tellerin kapladığı hacmin dc direncine ilişkilendirerek bir tahminde bulunmam gerekirse AWG42 telle sarılmış derim. Mıknatıs olarak ince (normal alnico kalınlığı veya çok az daha incesi) seramik var.
